Sydafrika

Sådär! Då var allt äntligen packat och klart!

Jag kan inte påstå att det gick smärtfritt till.
Jag kan inte påstå att det inte såg riktigt mörkt ut ett tag.
Jag kan inte påstå att det blev vackert gjort.

MEN

Jag kan påstå att jag lyckades omplacera åtta kilo (visserligen till handbagage...men what the heck)
Jag kan också påstå att jag har överträffat mig själv i min packkonst!
Och jag kan också påstå att mitt handbagage är tre gånger bredare än vad jag är.


FÖrhoppningsvis väger de inte mitt handbagage. Om  de gör det börjar jag gråta.
Det finns nog ingenting du inte kan hitta i mitt handbagage btw. En kamera, en till kamera, tuggummi, våtservetter, ett par crocs och mitt pass. Bland annat. Ska tvinga Elin att ta ett profilkort sen så ni kan få skratta åt hur jag kommer se ut på resan.

Just det. Glömde jag nämna att jag ska åka i bautakängor?
Det gjorde jag alltså.
Jag ska åka i bautakängor. Tål allt. Vintermiljö, regn, småspik, solljus, frätande syra, lejonbett och världens undergång. Känns ju tryggt att veta att ifall världen går under så överlever iallafall mina skor, no matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0