Future life coach, H*** Yeah

Det slog mig just hur patetisk jag är. Slog mig hååårt.

Varje dag sitter jag och lyssnar på BD som sjunger: ´"Let not TV run our lives", och tänker, hm, åh vilken bra låt, de har så rätt, jag håller med!
Sen är jag helt lyrisk efter låten.
Går i skolan hela dagen, och vad händer sen?

Julia kutar till busshållplatsen.
Varför?
Därför att först är det Top Model på TV, direkt efter det kommer ProjectR Runway. Sen kan man slå om till sexan och kolla på Simpsons/HIMYM/Family Guy ända fram till klockan sex när Cops börjar. Därefter, Simpsons igen innan Paradise Hotel!

Ja men just det Julia.
Gud så rätt de hade hörrö!

Jag tror jag ska bli någon slags livscoach när jag blir äldre.
TOPP

Kommentarer
Postat av: Tagelinnea

Beautiful site!

2011-08-01 @ 11:17:59
URL: http://tagelinnea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0