Julieta

Den här helgen har jag provat på hur det är att leva som pensionär. Nej, jag ljög kanske lite nu, jag har BEMÄSTRAT hur det är att leva som pensionär! Ärlig talat, ni kan leta jorden runt, ni hittar inte en kotte som kommer bli bättre pensionär än jag! I tell you...

Igår gick jag ....Nej jag måste börja med fredagen ju.
I fredags gick jag och Elin till vårt stammishak Andrum och planerade (vi gjorde faktiskt det den här gången) inför Sydafrika om drygt två veckor. Därefter åkte jag hem.

Punkt. Det var liksom allt jag gjorde! Jag gick och lade mig *trumvirvel* halv elva!
Hahaha. Lite patetiskt, men hey, ska man vara pensionär så ska man!
Eftersom jag sovit så crazy länge så gick jag upp HALV NIO på lördagen. På en lördag! Jag!

Sen kollade jag på Disneydags. För det var det enda som gick på TV förutom TV-shop. Och det är för nymodigt för en panchis. Eller något.
Sen han jag med allt det här: Övningsköra, hälsa på farfar, hälsa på Fredrika, övningsköra lite mer, äta korv med pappa, faila med kemin, faila med matten, baka muffins (väldigt många P-poäng*), försöka plugga lite till, titta på Pretty Woman,vara inne på datorn och slutligen gå och lägga mig klockan halv tolv!
Helt galet.

Idag då. Ja dagen är ju ung fortfarande, men nog har jag hunnit med en del redan. GIck upp klockan halv nio, tittade på Disneydags, varit ute och tittat på frosten, ätit muffins, och blåst liv i bloggen!


Ja.

Ni kan inte hitta någon mer effektiv än mig va?
Eller mer patetisk. Men det har inget med saken att göra.


*P-Poäng=pensionärspoäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0