RESFEBER

Idag satte resfebern in på allvar. Jag är grymt nervös, men framför allt förväntansfull.

Jag har velat åka till Sydafrika i hela mitt liv, och om två dagar så är jag där! Det är ju helt sjukt.
Men just nu kan jag bara oroa mig inför flygen. Inte just att flyga, men att komm på flygen. Vi ska mellanlanda i Frankfurt och byta plan där, och Frankfurt är ett av mina topp-fem hatställen hittills. Det finns inget mer invecklat alltså. Jag är så rädd att vi inte kommer hitta eller hinna till planet, att vi ska missa det, att det ska bli strul med biljetterna, osv osv osv. Fy fanken.

Och så är jag nervös för att vara i Johannesburg, en enligt vad jag har hört väldigt kriminell stad. Känns inte så tryggt alls. Men det är skönt att vi är två, så tillsammans ska vi nog lösa det!

Nu måste jag lugna ner mig med en kopp te.

Min och Elins plan är att spela in videoklipp och försöka få upp på facebook eller så, men vi vet ju inte om det kommer funka mitt ute i vildmarken. Hoppas kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0