Trevligt, trevligt

Idag kollade vi på dramapjäserna som dramagruppen hade gjort- faaasen vad jag skrattade! Höll på att vika mig av skratt av bög-hassel, greve-pierre, lärar-gino, mamma-elin, grevinne-cissi och alla andra grymma. Det var så jäkla kul! Nu hoppas vi på att de sätter upp en pjäs som alla kan komma och titta på, för det hade varit oslagbart!

När jag kom hem blev jag på skitdåligt humör. Helt utan anledning! Jag har iiingen aning om varför men jag var så jeffla pissed. Och självklart ska alla runtomkring börja bli så äckligt irriterande, just precis då! (Jo det var så det var).
Dra mig i håret, fälla mig när jag går, spotta i mina flingor, gömma mina nycklar och köra min undulat i mixern. Så dålig stil va. Blir bara väldigt irriterad.







PS Jag varnar för eventuell överdrift i detta inlägg DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0