Badtunna

Hej på er!

Jag fick tyvärr bryta mitt löfte om klänningsbild, förlåt för det. Som om någon skulle bry sig, HEHEHE!
Dagen har varit en riktig bra lovdag, med massa vänner och trevliga aktiviteter! Började dagen med choklad, naturligtvis, och sen åkte jag och Lydia och tittade på sjukt fina bikinis. Därefter var det lite handling på Maxi, innan vi hämtade upp tjejerna och drog till Vallda.

Där badade vi badtunna (en sån vill jag ha) och grillade massa god mat!
Nu kom jag nyss hem efter en kopp te hos Lydia, och är ganska färdig för att sova...
Måste gå och borsta tänderna. Jag har absolut inte det minsta lust med det!

Bara för att jag har varit så värdelös idag så tänker jag vara en underbar människa och göra ett inlägg till. Med bild!


Aaa, är jag inte Gudfadern själv?
"I'm gonna make them an offer they can't refuse"
*viftar lite italienskt på handen upp och ner*



GINGER MASSACRE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0