Bingolotto

Men HALLÅ eller!!!!
Jag glömde ju för fasen säga att jag kammade hem storkovan på spel idag!
Äntligen gör sig uttrycket "Tur i spel, otur i kärlek" rättvisa. Jag visste väl att man omöjligt kunde ha otur i båda!
Bingolotto, det blev jag övertalad till att spela idag.

Nej, jätte-untrue story faktiskt. Jag blev INTE övertalad, inte ens TILLFRÅGAD av mina päron, och då väcktes genast en trotskänsla inom mig. Jag gick liksom tillbaka till sexårsåldern.
Med putande underläpp och ilskna ögon hör jag mig själv säga:
-"Jag vill väl OCKSÅ spela Bingolotto!!!"

...och direkt när jag sagt det ångrar jag mig.
Fa-an. Två timmar framför svensk käckhet när den är som värst; det har jag just lurat in mig själv i. (jag lovar att det var deras plan från början...de uslingarna) 
MEN så vann jag ju som sagt storkovan!

Man kunde vinna både det ena och det andra; en volvo V60, en weekend till Rom (hade ju vart passande..), en rundtur i Andalusien, fem kilo guld, en plasmaTV och cyklar för 8000:-.

Gissa vilken storkova jag drog hem?
Va? Vavavava?

Jag langade CASHEN; 100pix!!

Ja jag vet ju inte vad NI tycker, men själv föredrar jag pluringar framför mystiska, rullande mackapärer på fyra hjul.

Så jag är Mer. Än. Nöjd!



Well Hellooooo Mr Linné, Welcome to your new residence; Biggans Wallet!
Enjoy your (very very short) stay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0