Daisy by Marc Jacobs

Som jag skrev igår så köpte jag och min kära mor en parfym igår.
Vi gick in på Grand Parfymeri, och till vår förtjusning var det 20% rea! Mest till min förtjusning eftersom min älsklingsparfym har typ fem millimeter kvar i botten.
Den parfymen jag har nu heter Daisy, och den köpte jag för flera år sedan. Den luktar så otroligt gott! Och det bästa är att det krävs inte mycket för att det ska dofta väldigt länge.

Nu har Marc Jacobs kommit ut med en uppföljare, som också heter Daisy, med tillägget Eu So Fresh. Den luktar ganska milt av blommor, och....åh jag älskar den verkligen! Är så glad att Grand lyckades ha rabatt just den dagen, TACK!

Dessutom tycker jag designen på flaskorna är väldigt fina. De här två är liksom ur samma "kollektion", men den ena är uppföljare av den andra. (Den vänstra är ny, den högra är äldre)
Går man in på hemsidan för Daisy så är den också så himla fin! Gillar kreativa hemsidor!


Ny pafym till vänster, gammal till höger (se hur lite det är kvar!)



Printscreen från hemsidan som ni hittar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0