Gula klackar från nelly

God förmiddag alla glada!

Dagens har spenderats till 95% i sängen, med datorn påslagen. De andra fem procenten har reserverats till att äta. Äta bör man, annars dör man.
Det var längesen jag och Karin skypade, så det tog vi tag i idag! Det är lika kul som alltid att höra hur livet leker på andra sidan havet (jag tänkte skriva vilket hav det var men eftersom jag inte har en aning så avstår jag från ett försök). Nu är det inte långt kvar tills hon kommer hem igen!
All min längtan går oavkortat till Karin!

I övrigt har jag försökt skriva på projektarbetet idag. Det är inte lätt, när inspirationen och motivationen sinar. Jag vet ju att jag måste, speciellt som vi fått en deadline på ca tre veckor. Jag skriver just nu om jakt, och det är ganska intressant. Vad som sinkar mig är mina bristande anteckningar från den dagen. Det är två utrivna sidor ur ett anteckningsblock, med svart kladd på som jag högst motvilligt kallar för bokstäver. Det krävs ett smärre professorskap i svenska för att kunna tyda kladdet!

Ett kilo honungsmelon har jag fått i mig idag också. Jag har fått dille på honungsmelon, det finns nog ingen godare frukt i mina ögon för tillfället!

Dagens habegär väcktes av de här skyhöga klackarna från Nelly.com
13cm klack med 2,5cm platå i gul mockaimitation.
M-m-m!


Dagens bävan är att jag ikväll ska se på Requiem For A Dream (ja freddan...det är sant). Nu har jag fått höra otaligt antal gånger att den är helt fantastiskt- jag drar slutsatsen att jag måste ha missat ett hemligt budskap. Den ska få en andra chans!

Kommentarer
Postat av: Karre

saknar dig med julle<3

2011-04-17 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0