H&M Bohemian Deluxe

Jag glömde ju DET BÄSTA AV ALLT!!
Ni vet ju att jag har letat efter den där långklänningen från HM över land och rike, men den var slut överallt.
Till slut köpte jag en annan långklänning.

Men gissa vem som hittade långklänningen från Bohemian Deluxe idag på internet!?
DET GJORDE JAG! :D

Så nu är den hemklickad och klar. Har ju aldrig provat den, men hoppas att min vanliga storlek funkar här också...Annars är det nog ödet.


Jag undar om H&M skickar med Gisele Bundchens lång hårsvall och snygga kropp också?
Annars ska jag  nog föreslå det för de. Jädrar vad det hade klirrat i kassan!


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Men gud, jag älskar den ju, så snygg, hoppas bara att den sitter lika snyggt på en själv :P

2011-04-14 @ 20:54:50
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0