H&M Conscious Collection

Herregud säger jag bara, när H&M lanserar nya kollektioner är det KRIG!
Det är som ett slagfält, folk knuffas och skriker och skjuter varandra och spetsar varandra med lansar...
(reserverar mig mot eventuell överdrift)

De har iallafall en hel del fina saker, som jag skrev häromdagen...mycket H&M nu, förlåt för det!
Jag var ute efter den fina västen, en tunika och en T-shirt framförallt. Imorse var jag en tum ifrån att köpa västen på nätet för där fanns den, men ångrade mig i sista stund. Nu ångrar jag mig för att jag ångrade mig!!
Det enda av de tre sakerna jag lyckades få tag på var T-shirten, men man får vara glad för det lilla!



Den här t-shirten lade jag vantarna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0