HM Conscious Collection

God förmiddag!

Här sitter jag framför Project Runway. Egentligen borde projektarbetet vara fullt upp med att bli längre, men ack nej. Istället håller jag tummarna för att det är Korto som tar hem vinsten i PR!

Längtar tills HM Conscious Collection gör jag också. Massa somriga, vita plagg! Det gillar vi! Vad vi inte gillar är att det kommer vara fullt krig i HM:s alla butiker när den lanseras.
HMs kollektioner den här våren har faktiskt varit väldigt inspirerande, tycker jag, och jag brukar inte vara så jätteintresserad av kläder. Bohemian Deluxe och Conscious Collection har galet fina kläder båda två!

Nej. Plugg. Fokus.

Kommentarer
Postat av: CC

På torsdag...gissa vilka som VÅLDTAR HM efter skolan!?!?!?!!?!? SVAR: du och jag som sliter håret av alla brudar som försöker ta de plaggen ut kollektionen som vi vill ha!:)

2011-04-11 @ 20:02:28
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0