Karamellbiggan

Efter att panikslaget ha insett hur jävla mycket plugg vi har kvar i skolan (för dig min lilla Master of Feelings som inte läser fejjan så mycket så kan jag informera dig om att det är cirkus 460sidor plus projektarbete plus psykologi!), så kände jag ett tvunget sockersug!

Är det inte fantastiskt trevligt att jag alltid springer in i samma två personer när jag får såna infall?
Och är det inte ännu mer fantastiskt att jag alltid har på mig de där kläderna som egentligen har passerat sitt bäst-före-datum? Helt fantastiskt trevligt. (och för er som inte kunde knäcka den koden så innebär det mysbyxor, en tältaktig tröja och en stor påse godis)

Nu hade jag ju tur idag. Jag hade inga linser så jag såg ju inte att det var dem och kunde inte hälsa tillbaka när de sa hej. Men de förstår nog. (DÖDA MIG)

Från och med nu ska jag alltid gå till Kvantum iförd balutstyrsel och en asavancerad håruppsättning. Och night vision goggles. Så att jag är EXTREMT förberedd på alla eventualiteter!
Så kan di stå där och gapa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0