Långklänning

Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men pga sjukdom så blev det inte så. Istället har jag varit på jakt efter en långklänning hela dagen.

För ett par veckor sen såg jag den finaste långklänningen jag sett, från HM's kollektion Bohemian Deluxe. I ett infall av dumhet avstod jag från att köpa den, men det har jag ångrat. Bittert!
Så idag beslöt jag mig för att åka till Frölunda Torg och stan för att leta efter den, men jag hittade den inte. Det enda som fanns var strl 40-42 på en i stan, men det är lite för stort. Istället hittade jag en annan långklänning, inte riktigt lika fin men jag gillade den väldigt mycket. Så jag åkte till 421 och spenderade över två timmar där.
Det slutade med att jag köpte långklänningen, ett par blågrå chinos och två smala skärp.

Jag är osäker på ifall jag ska behålla klänningen eftersom jag vet att BikBok får in en skitsnygg långklänning den här veckan, och Gina har gjort massa reklam för minst tre olika långklänningar som jag har sett. Ska titta på dem först!

Utöver det så köpte jag balskor för ett tag sedan. Kan lika gärna lägga upp det nu.

Jag vet att inte en människa bryr sig men jag har verkligen noll* att göra idag.



*Noll saker jag VILL göra, alltså. Tusen måsten, ingen lust!

Ett stycke balskor

 
Köptes för ett tag sedan


I löööööööööööööööööööööööööööööööv downtown


Långklänning bakifrån


Långklänning framifrån


Chinos


UTFLIPPP !

Det brukar sluta så när jag har en kamera i handen.

Kommentarer
Postat av: CC

Jag kan se in i din framtid...och i din framtid ser jag denna långklänning på Jennies student. Jag ser chinosen och ett slappt linne på någons altan en sen sommarkväll med ett glas rosé i handen (GNÄLL FÖR FAN INTE PÅ MINA VISIONER, OKEJ!!!!!!?) och jag ser linnet tillsammans med jeansshorts på stranden. Over And Out!

2011-04-03 @ 19:26:00
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0