Nytt från Vero Moda

Idag hade jag fyrtio minuter ungefär som jag skulle spendera på egen hand, medan jag väntade på min ÄNGEL FREDRIKA LUNDBORG!! (Nu blev du allt bra nöjd va?;))
Jag måste ha barnvakt när jag går på stan, annars kan ja lätt bränna en hundralapp. Eller två.
Okej, tre.
Men åååh det var FYRA, okej!? FYRA FYRA FYRA FYRA!!!!

Jag gick in på Vero Moda, och där hade de ställt upp nya kläder på en provdocka. Och det var så snyggt.
Jag ville bara titta.
Okej, prova litegrann.
Kanske tänka tanken att kö...
NEJ!
Joooo, tänka tanken att köpa!
Bara kjolen.

Och ett linne, ett linne måste jag ju ha.

TVÅ! Två linnen. Så det ena inte känner sig ensamt.

*SMILE*





MEN (och det är ett stort men), det var i vårens Färg med stort F; orange!

Då tror jag inte att det räknas egentligen?
Eller?
Nej det gör det inte.
Käft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0