Tacksamhet

Godmorgon solstrålar!

Idag är jag fruktansvärt tacksam över alla hjälpsamma människor i världen, som jag har fått fördelen att lära känna. För det första; mina vänner, jag har inte nog med ord för att beskriva er. Det låter så klyschigt, men idag är jag på ett sådant humör, helst vill jag bara baka tårtor och komma hem till er och visa uppskattning till er allihop! <3

Sen är jag helt oerhört tacksam, glad och överlycklig över att Brass, från Sydafrika, har sträckt ut en hjälpande hand för delar av Elins och mitt projektarbete, som vi inte riktigt kunde lösa själva. Vi mailade henne med långa och tidskrävande frågor, och idag fick vi svaret. Brass har tagit sig så mycket tid att sitta och svara på vårt mail, sida efter sida, helt osjälviskt. Jag är så oändligt tacksam över det Brass, trots att du inte kan läsa det här!
Att det finns så osjälviska människor får en ju att börja tro på det goda i världen igen.

Jag har även lite ilska att dela ut. Idag är jag besviken på alla som tar sig rätten att döma, och ha åsikter om saker som de inte har med att göra. Jag är besviken på människor som anser sig "stå över" andra, om ni förstår. Man har alltid rätt att ha åsikter, men man bör vara försiktig med hur och framförallt när man uttrycker de. Fel öron kan höra.



MÅNADENS ROS GÅR TILL BRASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0