Tobleronelycka

Ciaaaaao mates!!

Är ute i goood tid med dagens blogginlägg känner jag, hela fyra....tre minuter till godo!
Har utfört en hel massa ärenden idag;

-Klippt av allt hår (seriöst, hon tog ca 15-20 cm) (jag är KORTHÅRIG NU)
-Vart hos vårdcentralen och blivit stucken i armarna tills jag liknade en smärre narkoman
-Blivit med locktång
-Införskaffat resväska till alla (förhoppningsvis) kommande resor
-Hämtat ut ett stycke klänning från affären
-Haft interrail"planering" med Therese, hur mycket vi faktiskt planerade kan diskuteras
-Vart barnvakt
-Välsignat mina barn till gud efter en fantastiskt gullig tacksamhetsgest i form av påskägg (söta barn<3)
-Säkrat min doft till sommaren; passade på att köpa (läs; få) Marc Jacobs nya parfym Daisy, fantastiskt god! (Doft alltså)

Ja och det var ungefär det!
Ej medskrivet i listan står att jag proppat i mig av nedan godis och toblerone att jag har tarmvred och magknip och magsår och allt som börjar eller slutar med "mag"!

Imorgon lägger jag upp bild på klänningen på!
KRAMIS



Se där ja. Nu blev det helt plötsligt onsdagens blogginlägg och inte tissdagens!
Goddammit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0