Trött igen

Idag har varit både en bra och dålig dag!

Jag gick upp okristligt tidigt för att åka och simma. Simmade en kilometer, innan jag åkte hem och lämnade grejerna och åkte till skolan. Vi hade mattelektion, och för en gångs skulle ligger jag inte efter. Därefter hade jag en lång håltimma innan jag skulle redovisa en bok jag läst. Det gick jättebra! Dock reagerade jag väldigt konstigt när jag väl stod där uppe, jag började darra. Jag darrar fortfarande, förstår inte vad som hände.

Efter det var planen att plugga fysik, men jag och Fredrika satte oss på Nöjds istället och satt och pratade i två timmar! Jättemysigt, och välbehövligt!

Barnpassning har även hunnits med, och nu har jag fått hemläxa av killen jag passar till imorgon; komma ihåg hur det nu var man löser en Rubiks Kub! Efter att jag berättade att jag har en kompis som lärde mig hur man löser dem men att jag har glömt, har han tjatat! Så imorgon ska jag göra ett försök!

Nu blir det lite samhäll...fy fanken.


Nej men!
Jag glömde de bästa nyheterna!!

Mamma och pappa ska åka bort två veckor i höst, utan mig!
Kanske inte låter så kul, och visst hade jag gärna åkt med, men gud så skönt att vara ensam hemma!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0