Zombie-Biggan

Jag känner mig helt trög i huvudet och seg i kroppen. Jag skyller min frånvaro på det idag!

Jajaa...igår var det grillning som sagt, mycket god mat och lika trevligt sällskap som alltid.
Kortspel, charader och lite tjöt kantade kvällen, innan majoriteten packade in sig i bilar och åkte hem. Bokstavligen packade in sig, bagageluckan var inte tom den heller. Men det är så det ska va!

Idag masade jag mig upp vid den tidiga timmen tio, och däckade ute i solen på gräsmattan. Bränna mig har jag lyckats med också, lite stolt är jag allt. Att det troligen är osynligt för andra ignorerar jag.

Egentligen borde jag dödat både det ena och det andra idag (syftar givetvis inte på levande ting, utan på skolarbeten), men det föll ur planeringen när solen steg upp. Återigen; det är så det ska va! 

Nu har min kväll just kantats av ett kryddigt telefonsamtal, och nu väntar en go film tror jag bestämt. 


Assjysst som jag är så bjussar jag på ett par bilder på tre långklänningsbrudar från igår!
Enjoy!
 





HUR SNYGGA FÅR MAN LOV ATT BLI!?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0