Back to work

Idag var det hemtjänstjobb för hela slanten som gällde.

En sak är säker, och det är att jag inte är van vid att gå upp halv sju på morgonen! Förfärligt tidigt. Vidrigt.
Men jobbet är kul, även om de var lite stressigt idag. Det var faktiskt så stressigt att jag just nu ligger helt utslagen på min soffa och väntar på bättre tider.
Ett par avsnitt av Grey's Anatomy har gjort mig sällskap. Välbehövligt känner jag.

Igår var det fysträning. Vad som har förvånat mig alla två gånger jag varit med på den sen jag kom hem, är att det faktiskt är riktigt kul. Vad har hänt? Jag tycker inte det är kul med fys. Jag! Kul? Fys!?
Men kul är det iallafall. Igår var det extraordinärt kul, särskilt en gång.

Man skulle ha en kompis på ryggen och göra knäböj. Själva den övningen är inte jobbig om man inte råkar komma liiite för djupt, för då kommer man liksom inte upp igen. Jag råkade visst komma över den där gränsen en gång, och känner lite halv panikslaget hur knäna viker sig. Rygg-kompisen hoppar av min rygg, och lyckas på något vänster få in sina armar under mina och rädda mig från att ramla i golvet! Fattar ni hur sjukt snabb hon var på att hoppa av eller?
Jag kan inte ens beskriva hur gärna jag hade velat se det i repris! Jag kan inte heller beskriva hur mycket vi flabbade. Till och med tränarn drog lite på munnen!


Ooh. Det luktar bacon. Verkar som om Bättre Tider redan är på ingång!
Gotta go, byye
HÄ'PPÅER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0