Hemma i Götet

HEJ mina kära vänner! :D

Nuu har jag anlänt till Götlaborg igen! Internet-tillgången har varit urusel så jag har bara hunnit gå in snabbisar hela tiden, men nu har jag tillgång till internet whenever i waaaant!

Jag är så genomtrött som jag någonsin har varit just nu, varför inlägget kommer bli kort. Det har varit en fruktansvärt intensiv månad, varje dag har fört med sig väldigt mycket nya intryck och upplevelser. Att till råga på allt inte sova ordentligt, gör min trötthet till extremt överhängande. Men resan har varit så himla rolig, har massa att berätta :), samt 1700 bilder av mig, 2400 från O och okänt antal från T.

Jag har en del grejor att ta tag  nu när jag väl är hemma. Men det tänker jag inte bekymra mig om nu. Nu ska jag duscha. Sen ska jag lägga mig i min sköna säng och sova tills jag vaknar av mig själv. Fy-För-Faan vad GÖTT!

Hörs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0