Hoppashoppashoppas

Just nu känner jag att jag är väldigt lyckligt lottad inom arbetsbranschen.

Jag har ett jobb som jag trivs äckligt bra med, ett jobb som jag också trivs med, och ett jobb som jag inte arbetat så mycket inom tidigare. Men det jag gjort var väldigt kul.

Nu har jag fått erbjudande om jobb som jag tror (om jag nu får det) kommer passa mig väldigt bra. Jag vill inte "jinxa" det, men det involverar organisering, punktlighet, och noggrannhet. Ni som känner mig, visst låter det väl ändå ganska bra? Jag ska prova på jobbet en dag, och hoppas intensivt på att de som bedömer anser mig vara lämplig för jobbet. Jag riktigt känner hur jag hoppas och hoppas, för jag tror att jag hade tyckt att det var så kul!!
En ny utmaning!
En utmaning som jag tror hade utvecklat mig väldigt mycket!

Ååååh, goa vänner, hoppas med mig är ni snälla! (L)

Eller hoppas förresten....man är sin egen lyckas smed, så det är upp till mig. Nu jävlar ska jag ge järnet och få det där jobbet!!!!! HOPPAAAAAAAAS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0