What would Jack do?

Rubriken ovan representerar det motto jag levt efter i en månads tid, lite drygt. What would Jack do?

I alla svåra situationer ställer jag mig denna fråga, och följer troget svaret jag finner.
Låt mig demonstrera:

"Heeelvete, kaffet är slut...vad gör jag nu då? What would Jack do?"
- Jack skulle druckit Rom. Check.
"Damn, dörren gick i baklås och jag kommer inte in i mitt hus. What would Jack do?"
- Gå in i någon annans. Check.
"Jag vill ha pizza, men pizzagubben är inte där....What would Jack do?"
-Sno en slice! Check.
"För f****an...apsatan har snott mitt öga igen!! What would Jack do?"
-Skjuta eländet och ta det tillbaks. Check.

Efter att ha följt mottot troget och helhjärtat under min luff, fann jag min lycka i en butik i Berlin. Där hade Jack väntat på mig i flera veckor, innan jag hittade honom!!







Nu till ett aktuellt problem:
"Rackaaarns, har inte rört på mig på evigheter. Känner mig som en soffpotatis. What would Jack do?"
-Men bara SPRING då ditt lata stycke!!!!

Hmm....njaee...vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Nicole

jag såg att du köpte den på rean så den kan inte ha kostat mycket. Jag kan köpa den för 300 kronor som högst. Vad säger du? :)

2011-08-22 @ 09:48:53
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se
Postat av: Nicole

Eller är den kanske för stor? Jag har nämligen en i Storlek S om du skulle vilja byta..

Annars så kan jag erbjuda 300 kronor, kaanske till och med högre :)

Kram!

2011-08-22 @ 10:15:59
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0