Juletider

Gokväll! :) Sååå mycket blandade känslor, och så frenetiskt mycket att tänka på i dessa tider. Ena sekunden euforiskt lyckorus, andra sekunden panikartad hopplöshet. Upp som en sol, ned som en pannkaka, brukar man ju säga. Idag fick jag äran att följa med och kolla på när mina underbara barnvaktsbarn dansade lussedans på skolans uppvisning. Jag kan säga att det var en stolt barnvakt som satt i publiken med tårar i ögonen (sant, lättrörd tjej) när världens finaste barn dansade runt. Åh vad de var duktiga! Till råga på allt fick jag en julklapp av dem också, öppnas på julafton. Naturligtvis hade jag julklappar åt dem också, de är så väl värda det så jag kan inte ens beskriva! Det var euforiskt lyckorus of the day. Nu till panikartad hopplöshet. En väldigt nära anhörig till mig har hastigt insjuknat i en mycket tragisk sjukdom, och läggs in på sjukhus imorgon. Det har gått så fort att jag inte hunnit smälta allt än. Det kommer i attacker, och tyvärr är det samma två personer som verkar vara med då attackerna kommer, nämligen Jonathan och Lydia. Känns orättvist mot dem. Hur som helst är jag hemskt nervös och mycket orolig, av naturliga orsaker, inför detta. Operation sker inom ett par dagar, och jag kan inte annat än hålla tummarna. Känner mig så fruktansvärt maktlös. Hoppas er jul enbart är mysig och rolig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0