13 Februari

Nämen hej. Zuuuuup'?

Oj vad jag inte pulls the cool style off. Den skippar vi.
Idag har varit den slappigaste dagen på ganska länge. Det kändes som en sån dag imorse när jag vaknade, så en sån fick det bli. Mycket filosoferande i högsta Julia-anda har det blivit, på gott och ont. Mest på ont. Det är så det brukar bli. Mitt sinne sinkar mitt humör i många fall känner jag, men det kan jag inte rå för.

Hemsedal-resan med N3b-människor och Jonas blev en riktigt bra historia. Det var görsköj hela veckan, för att tala göteborgska. En hel del skidåkning, lite udda sporter (såsom väldigt-kvick-halkning-in-i-träig-bastudörr, med ett blått knä som följd), och massa häng. Bara sånt där softhäng liksom. Najs.

Igår vart det filmkväll hos persson i Lindome, med L, J och E. Och så persson då det klart. Rullen var I Love You Man, en halvkul film typ. Den var helt okej. Vi kollade på Broder Daniel klipp på kvällskvisten, och det utlöste en held del tårar hos mig iallafall. Hemskt sorgligt. Det kanske var därför jag vaknade med världens mörkaste moln över huvudet i morse. Vem vet. Just nu vill jag bara att molnet ska släppa allt sitt regn så att det kan bli vitt och fluffigt igen. För att tala i gåtor.

Ett par avsnitt Grey's, Gossip Girl och HIMYM har jag också hunnit med idag. Eller "också". Vi stryker det eftersom det faktiskt är det enda som hunnits med, inklusive massivt matintag. Väldigt massivt.
Imorgon ska jag försöka åstadkomma något. Vårdcentral på morgonen, sen Worldclass med Vix. Och så träning på kvällen. Det orkar vi med, jahadå. (Såklart ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0