Hektiskt!

Shiet, första utandningen på tre dagar! (typ)
Jag har inte vart hemma ett skvatt, så idag ska jag ligga i soffan och titta på TV. Jag ska definitivt inte plugga matte, även om Tanja tanketelepaterar att jag borde. Shh på dig Tanja.

I tisdags gick jag upp rätt tidigt, åkte till banken och till stadium. Sen åkte jag hem, bytte väska, och rusade till bussen för att träffa Cissi och Lydia i stan. Sen blev det kompisbyte när jag träffade Elin en stund, innan jag fick skynda mig hem. Då åt jag middag med mamma och chillade en liten stund, innan det var träning borta i mölndal. Brottning var det, jobbigt var det, kul var det! Jag har träningsvärk överallt, och jag menar det. Verkligen överallt. Till och med halsen! Jag visste inte ens att det gick!
Efter det blev det snabbt hem, duscha och göra sig iordning för utgång på Hardrock med tjejerna! Det var görskoj, och sen sov jag hemma hos Cissi!
Onsdagen bjöd på träning på Worldclass med Vix, inklusive jacuzzi, bad och lunch på Steinbrenner och Nyberg efteråt. Sen var det snabba ryck hem och duscha, för att träffa nyss hemkommna Linn! Vi relaxade och tittade på film; The Bridge To Terabithia. Herre min skapare att jag lyckats gå miste om den filmen i så många år!!! Den är så fruktansvärt bra, och jag grät konstant i nästan halva filmen! Påminner mig så mycket om mig och en vän när vi var små.


Så här på torsdagen kan jag konstatera att jag vill vila mig. Big time!
Så godeftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0