Knappfan

Tjolahopp!

Såhär dåligt kan vi ju dårakt inte ha det med uppdateringar! Så här kommer en. Rykande färsk.
Faktum är att jag nyss kom hem från stan. Det blev en kväll med ett par drinkar i stan med Therese, Olivia och kompani, ytterst trevligt. Jag har dessutom precis lyckats krångla mig ur ett problem!

Jag hade på mig en klänning som man knäppte i ryggen. Längst upp på dragkedjan, på insidan av klänningen satt en knapp. Det är precis på det stället som man inte riktigt når själv, alla tjejer som har något liknande vet precis vilket ställe jag pratar om. Det krävs akrobatiska konster. På väg in till stan så tänkte jag att nej, jag knäpper den inte för då kommer jag inte kunna knäppa upp den sen (mamma skulle ju sova när jag kom hem så hon kunde inte vara behjälplig). Men väl i stan så knäppte T den år mig, och så tänkte jag att okej bara hon hjälper mig att knäppa upp innan jag åker hem, glöm nu inte det Julia!!!
Tror ni jag kom ihåg det?


Neeeeej precis.
Jag har haft ett jävla jobb med att krångla mig ur den där klänningen. Den är tight också, i ett ostretchigt tyg vilket inte direkt underlättar! Men jag klarade det tillslut! Dagens bedrift for sure.

Och då har vi ändå krossat IBK Göteborg med 10-1 i innebandyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0