Tåglöff

Tjingtjong

Sitter här med svarta hål av trötthet under ögonen, nästan utan krydd. Jag gick upp uuuuuuuuuuuuuurtidigt idag, omänskligt tidigt, så tidigt att jag inte ens hunnit vakna innan jag var hemifrån! Jag åkte in till gymmet och tränade så hårt att jag gick därifrån med darrande ben och inflammation i hjärtat, för att åka hem till Jennie på afternoon tea. Massa glada tjejor möttes jag av och en hel buffé med massa god plockmat och gottiga saker, åt så jag sprack.

Sen följde jag med en snabbis till Lydia och hälsade på DampDeco, den dampigaste hunden jag sett. Jättegullig var han, men han  var helt galen, out of his mind, kaotisk, hade 40-årskris, manodepressiv, uppåttjackad, sockerkick, you name it. Men söt var 'na.

Efter Lydia åkte jag hem och så kom Therese hit, och vi har planerat tågluff hela kvällen, fruktansvärt awesome är vad vi är. Vi har allt utplanerat in i minsta detalj; vilka tåg vi ska ta, vart vi ska bo, budget, hur många steg det är mellan tågstation och hostel, hur många gram pasta vi gör av med om dagen, antal centimeter våra naglar kommer växa och därmed totala slitaget på nagelsaxen, samt hur man klämmer in alla sevärdheter i en storstad på två ynka dagar.

Jädrigt effektiv dag om jag får säga det själv!






OBS! Texten ovan är 100% överdriven och bör inte i några avseenden tas på allar. Skala bort 58% så är du nära sanningen, alternativt ta bort adjektiven. Kan funka, har ej provat. Lycka till. (Det enda som inte är överdrivet är avsnittet om hunden. Det är helt sant. Han var jätterolig och hade damp, jag led lite med Lydia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0