Tågluff 2

Åh jag har verkligen inte fått ett smack gjort idag! Det enda som flyger omkring i mitt huvud är våra tågluffar-planer, jag kan liksom inte släppa det! Matteboken ligger orörd framför mig, och har gjort det sen klockan tolv.
Vi gjorde en översiktlig planering igår, det är så mycket vi vill hinna med. Destinationerna än så länge ser ut som följer: (vi har såklart inte spikat någonting)

Göteborg
Amsterdam
Paris
Cinque Terre (Italienska rivieran)
Venedig
Kroatien (ev båtluff!)
Budapest
Wien
Krakow (Auschwitz)
Prag
Berlin
(Köpenhamn)
Göteborg

Nu minns jag inte den exakta ordningen på de sista städerna där, men något sånt! Ser fram emot det så mycket! Vi är inte säkra på hur länge vi blir borta. Man vill ju räkna med några svinn-dagar så att man helt spontant bara kan åka någonstnas helt oplanerat, eller stanna några dagar extra om man så vill. Det enda som hindrar (mig) är ju att jag fyller år. Det är ju inte superviktigt att vara hemma då, men med tanke på att Elin fyller år strax därefter så hade det varit najs att vara hemma tills dess...men det är långt kvar, det löser sig!
Enda staden vi egentligen saknar lite är Rom, men det blir en sån himla omväg.
Wiiii :D


Fantastiskt vackra Cinque Terre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0