Wihoooooo

Idag är jag världens gladaste människa!
Jag har nämligen hittat världens snygggggggggaste ryggsäck! Den är brun och i skinn, och jag älskar den!
Det var Topshop som förgyllde min dag genom att ha den.

Det har varit en produktiv dag idag må jag säga. Först var det skola, sen var det massa fysikpluggande. Därefter blev det Vero Moda, Cubus, HM, BikBok, Gina Tricot och en del andra affärer i jakt på en snygg blus, och jag hittade en på Gina. Jag var inne på Cervera och kollade på glas, och vi satt på Burger King och åt pommes frites. Med vi menar jag Jag och Cissi naturligtvis:D!

Efter det åkte jag hem, och lämnade in CV på ett ställe. Därefter blev det en extremt kort, extremt kall, och icke att förglömma extremt våt springrunda. Nu har jag skickat in CV till ett par jobb till, och snart ska jag bänka mig framför Sveriges Mästerkock innan det blir Skype med min babe i USA!

Vilken bra dag. Eufori när den är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0