Dagens dagordning

Med den här takten kommer engelskarapporten bli klar lagom till påsk. Eventuellt. Kan hända att det dröjer till fram till pingst, vilket vore ofattbart synd då det är i senaste laget, alternativt alldeles för sent. Men jag kämpar på. Har skrapat ihop 536 ord hittilldags. 44,67% av förväntat färdigt resultat. Tur man har några dagar på sig.

Dagordningen på mitt pluggschema ser ut som det brukar göra.
1. Börja plugga...
2...förlåt, börja tänka "snart ska jag börja plugga".
3. Faktiskt börja plugga
4. Tänka ut en välstrukturerad plan så att allt ska gå som smort!!
5. Eventuellt göra en avstickare till facebook undertiden
6...och Kenzas, Spiderchick, Aftonbladet, tjuvlyssnat, Kalasgott, tv.nu, StinaLee, Katrin, FML, ...........
7. Skriva en inledning
8. Belöna sig själv med att titta på ett avsnitt av Gossip Girl

Sen börjar schemat om. Enda skillnaderna är vid punkt 7 (där ordet "inledning" kan bytas mot "paragraf 1", "avslutning", "sammanfattning" eller annat relevant), och punkt 8, där Gossip Girl inte nödvändigtvis är den aktuella serien.

Idag chockerade jag alla (dvs mina tre alter egon), genom att klämma in en nionde punkt någonstans mellan punkt 6 och 7, nämligen att göra cornflakeskakor. Japp. Där rök den nyttigheten för andra gången! 


*LÄMPLIG BILD*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0