Där ser man

Jag kikade in på Cissis blogg, och där hittade jag en rolig lista. Jag har inget för mig så jag tänkte att den ska jag minsann fylla i!

MEN! Först! På min nyårsresume var jag fräck nog att utelämna hennes birthday! Helt oavsiktligt, och jag skyller på att jag var extremt stressad då den skrevs, även om inte det är en ursäkt nog! Cissi fyllde år 11 December, och då bjöds det på tjejmiddag+Johannes hemma hos henne. Massa goda pajer och jättesmarrig kladdkaka hade hon lagat, väldigt gott! Efter det var vi några som gick ut och tog en drink, det måste man ju när man blir arton! Grattis igen Cissi, och förlåt mig så innerligt för att det inte stod med i resumén! <3

 Har året varit bra? Det har varit blandat. Våren var inte bra, men sommaren och hösten slog allt annat tillsammans så överlag har året varit enormt bra.
Höll du några utav dina nyårslöften? Eftersom mina vänner skrev de åt mig så är det upp till de att avgöra om jag lyckades eller inte, men jag har tänkt på det med jämna mellanrum iallafall. Försökt att göra som de rådde mig till.
Tror du 2011 kommer bli lika bra? Jag har ingen aning. Vi tar studenten, och sen börjar...okänt. Beror helt på vad jag bestämmer mig för att göra...
Har du förlorat någon kompis detta året? Jag tror inte jag har förlorat någon helt, även om en del band till vissa definitivt har blivit mycket svagare. Tyvärr.
Vad kommer du sakna från 2010? Jag kommer sakna rutiner (efter studenten), jag kommer sakna att ha en klass, jag kommer sakna allt jag gjort under året.
Nämn en positiv sak från 2010? Jag lärde känna nya underbara människor, som jag fortfarande har kontakt med.
Vad spenderade du mest pengar på? Jag måste nog svara resor på den frågan. Och det känns ju inte helt fel! Finns det någonting du ångrar med 2010? Det finns det definitivt.
Lärde du dig något nytt under 2010? Inte lärde mig kanske, men mer insåg att man alltid ska ta chansen innan det är för sent.
Blev du kär i år? Jag vet inte. Halvt.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 14 November.
Dog någon som stod dig nära? Nej, lyckligtvis inte.
Vilka länder besökte du? Cypern och Sydafrika
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag. Jag reste till platser jag aldrig har varit på innan, och jag gjorde saker som jag aldrig har gjort innan.
Vad var din största framgång 2010? Hm, svårt att säga.  Jag vågade mer än jag gjort innan.
Största misstaget?
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag hade en minimal ögoninflammation. Sen var jag säkert förkyld eller något någon gång. Utöver det var jag frisk som en nötkärna!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Överlag talat...gladare tror jag. Eller...svårt att säga.
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mer initiativ.
Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig om vissa saker.
Hur tillbringade du julen? Med släkten hemma hos mina kusiner.
Favoritprogram på tv? Grey's Anatomy och Gossip Girl. Nykomlingen var Xena Krigarprinsessan.
Bästa boken du läste i år? Kejsaren- Roms Portar, av Conn Iggulden
Största musikaliska upptäckten? Eftersom jag inte lyssnade på musik alls mycket får jag nog säga att största upptäckten överhuvudtaget var att jag börjat lyssna på radio. Och att jag blev mer fäst vid Simple Plan.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på Cypern med världens bästa tjejgäng (-att Elin inte var med :(), och hade roligt!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag orkar inte svara på den frågan. Rätt vanlig antagligen.


Kommentarer
Postat av: CC

Hahaha, YES, du tog med det!!^^ För övrigt; plocka upp mobilen och läs dina sms flicka! PULKA FÖR TUSAN!?!?:D

2011-01-02 @ 20:11:38
URL: http://spiralling.devote.se
Postat av: Fred

Fan Julia!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på Cypern med världens bästa tjejgäng (-att Elin inte var med :(), och hade roligt!



jag var inte heller med på Cypern :(

2011-01-03 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0