Hard Rock Café

Nyss hemkommen från Hard Rock Cafe!
Fredrika har fyllt år, så vi beslöt oss för att äta middag på Hard Rock med tjejerna, de som kunde. Vi beställde in en Legendary Burger och fick in en halv ko. Inte nog med att vi fick in kon, vi åt upp den också! Nu står magen i tolv hörn, och jag ligger på sängen och kvider av magknip. Men det är det värt för det finns inget godare än de hamburgarna!

Kvällens klädsel var klänningen jag visade innan, en stort halsband, en nyinköpt ring och två av mammas ringar som jag hittade igår.

Matten blev det inte så mycket met dock...men vad sjutton, man måste få vila någon dag också! (A)
Nu blir det förhoppningsvis Modern Family inom kort, innan dess blir det jobbinspiration! Jag vill ha ett jobb nu!

Godnatt alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0