Något

Idag är dagen då jag ska få mycket gjort! Mitt motivationsflöde må ha minskat, men jag ska ändå bombardera dagen med ärenden.

Jag gick upp tio imorse och gick ut och sprang, till att börja med! Ja, du läste rätt. Jag höll i och för sig på att avlida när jag kom hem, men sprang det gjorde jag! Därefter var det kvickt in i duschen för att styra stegen (bilen) mot Frölunda Torg. Där fixade jag en grej, köpte ett par ringar och en sladd till datorn.

Igår gjorde jag klart samhällskunskapen, och när jag skulle skriva ut det så gick det inte. Varför? Laptopen är inte kopplad till skrivaren. Tydligen behövs det...
Så jag blev gaalen, för min andra dator har inte word = jag kan inte skriva ut det eftersom det är skrivet i word 2010!! Så idag var det tvunget att en sladd inhandlades.

Nu är det matte som gäller, därefter är schemat lite slappare fram tills att jag ska till Hard Rock med tjejerna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0