Prison Break!

Jag tackar, eller snarare skyller, Cecilia för att hon fått mig besatt av denna mycket spännande serie! Att utnyttja en lättpåverkad människa som mig för att ytterligare nolifer-ifiera mig, det är hemskt! Men tack, för den är sjukt bra! Alla som inte har sett den borde se ett avsnitt!  Om man ser ett kan man nämligen inte sluta sen.

Du tror mig inte? Tro mig, jag VET!

Vad tror ni jag har gjort de senaste dagarna? Jo jag har pluggat lite smått varje dag, fort som kattsingen, och sen har jag bunkrat upp med kuddar och filtar i sängen för att titta på ett par avsnitt! Gårdagen slutade nästan i tragedi, när sidan vägrade ladda.

MEN KOM IGEN DÅ JÄKLA SKITSIDA, DET GÄLLER LIV OCH DÖD!!! slutade det med att jag satt och skrek. Eller tänkte. Minns inte så noga.

Och liv och död gällde det! I serien....och händer det i serien, händer det mig! ;D
Jag blir inte alls för engagerad när jag tittar på serier, jagförstår inte vad du pratar om...




Ja tack Wentworth Miller, du får gärna bryta dig in hos mig om du så gärna vill! Tackar som frågar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0