Pulka i Delsjön

Nyss hemkommen från pulkabacken!

Vi samlades några klasskompisar vid Delsjön idag, drog på oss vantarna och svischade ner i backen. Det var jättekul, och helt livsfarligt. Backen var isig och det var ojämnheter och hopp och gupp och berg och dalar överallt, man visste aldrig om man skulle överleva hela vägen ner. Med något krydd kanske.
Cissi och jag agerade bra klasskamrater och ahde med oss te och varm choklad!
Efter pulkaåkning var vi hungriga så vi satte oss hos Lasse på Heden och åt korv. Mums!

Jag har drabbats av en jäkligt jobbigt förkylning. Jag kan liksom aldrig räkna med att min röst ska hålla, och näsan rinner. Jobbisch.

Nu ska jag nog ta och packa lite inför Stockholm imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0