Try to escape til monday comes

Hallo igen!
Nu har jag engagerat mig massor. Har förberett en massa inlägg så jag slipper det sen!

Har kommit in i något sorts motivationsflöde, så jag tänkte ta tillfället i akt att få så mycket som möjligt gjort.
Härnäst: skriva klart samhällskunskapen, måla naglarna och räkna matte.

Måla naglarna ja! Jag har bestämt mig nu, nu jävlar ska jag aldrig göra det igen! Men jag klarar det inte utan nagellack. Och om någon ser att jag gör det , ger jag er härigenom er fulla rätt att slå mig utan att jag får bli arg! (tänk på att jag är lipig, och lipa får jag göra! ;) bara en liten varning)


Kommentarer
Postat av: CC

CHALLANGE ACCEPTED!!!!!!!!!!!!! Om jag kunde lära miss Englund att gilla att måla naglarna kan jag lära dig också, det vet jag!;)

2011-01-22 @ 12:23:27
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0