Naturkompaniet

Heejhej! Idag har jag sprungit runt på stan, eller snarare sprungit runt inne på naturkompaniet i flera timmar. Jag har varit ute och fixat saker till tågluffen, typ ryggsäck och andra extremt väsentliga förmål. Summan på Naturkompaniet hamnade strax under 4000-strecket, visste inte att allt var så dyrt!!

Här är vad jag fick med mig hem:
- Stor back-packer-ryggsäck från Fjällräven
-Okrossbar vattenflaska
-Reselakan
-Handduk i mikrofiber
-Första Hjälpen-kit
-Nametags
-Pengaficka
-Ihopvikbar liten ryggsäck
-Sorteringspåsar
-Förvaringsflaskor
-Tandborste, tandkräm, flux
-Hotpants
-Pippitröja

Ja de där två sista var eventuellt inte nödvändiga....
Ska se om jag hinner fota grejerna imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0