Pre-interrail

Heej!

Hela dagen har jag packat och planerat! Nu, tio över ett, är jag klar!

Imorgon sätter jag mig på tåget till Amsterdam med Therese och Olivia...jädrar vad kul det ska bli! :D
För att ha någon sorts ordning i väskan har jag använt mig av följande hjälpmedel...





Jag vet inte hur mycket internet-tillgång jag kommer ha på de olika destinationerna..
Men för er trogna som alltid tittar in ska jag försöka skriva när jag får chansen!
Ha nu en gooo sommar så ses vi om en månad! (L)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hejsan!!

Jag sökte på google och såg att du hade en svart/vit/röd rutig skjorta från carlings som du köpte på typ mellandagsrean förra året?



Lite random men jag undrar ifall jag kan få köpa den av dig, ifall det är storlek Medium på den? :)

Svara på min blogg! När du kommer hem från din semester dvs ;)



Kram på dig! :)

2011-08-16 @ 21:58:07
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0