Pumpkin Juice

Efter en cykeltur utan dess like (bortsett från vätternrundan och nygårdsklassikern) så däckade jag på soffan efter jobbet. Vaknade i förvirrad panik och slängde mig i bilden för att träffa (snarare tvinga henne att träffa mig) en nyss hemkommen kompis.

Ett par kilo scones och några liter te senare är jag redo för sängen!

Min going har vart i USA och på Harry Potter-världen. Hon och jag kan på fullaste allvar vara de största potter-geeksen inom en stor radie, och ni kan inte ens föreställa er min glädje när hon köpt alla Harry-Potter-älskares dröm; PUMPASAFT!!!!!

Nu står en flaska pumpasaft på kylning, och den ska i traditionell mening avnjutas iskall senare i veckan. Det enda som saknas bortsett från Stora Salen är brylépudding, chokladgrodor, kycklinglår och kittelkakor. Sen är jag hemma. Hemma på Hogwarts.
Som om inte pumpasaften var nog hade hon också hittat FÖRLÄNGNINGSÖRON!! Jag har ett förlängningsöra! Jag kan inte bli gladare än så här tror jag! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0