Jobba jobba jobbaaa

Tjaaaa

Har inte uppdaterat så mycket de senaste dagarna, vilket beror på att jag varit fillt upptagen med att stormtrivas på mitt sommarjobb!

Sommarvikarierar ju för hemtjänstens serviceteam i askim, och det är så bra det kan bli. Arbetstiderna är grymma, arbetskamraterna är grymma, arbetsuppgifterna är bra! Har blivit expert på att lura ut trilskna åldringar på promenad trots att de inte orkar. Idag fick jag cykla till mina insatser, och precis under mina turer började det regna. Typiskt. Men det var rätt gött att cykla i regnet!

Ikväll ska jag nog hålla mig ruskigt sysselsatt med att pyssla med tackkort, älskar sådant. Imorgon är det midsommar!

Hur ska ni fira midsommar? :)
Kramisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0