Methoddraine Detox

Hejhej :)
Midsommar blev jättelyckad, trots att vinden gjorde sitt bästa för att förstöra. Vi sov över på Björkö, och dagen efter skulle vi hem. Vi fick gå i 40 minuter för att komma till färjan eftersom bussen inte gick, you gotta love the ö-life!

Igår var jag med Jennie och Louise, vi kollade på filmer, åt pizza och käkade glass och fruktsallad. Mysigt mysigt.

Nu funderar jag hårt över vad jag ska göra för att komma tillbaka på rätt köl igen. Dålig mat och ohälsosamma dagar måste bort, och jag måste vidta en drastisk åtgärd. Rensa mig.
Jag funderar på en reningskur med mycket träning och typ veganmat igen. Det var sjukt effektivt kan jag lova.

Methoddraine är en bra kur har jag hört, det kanske får bli den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0