19 Mars 2011

Sitter här och känner mig totalt slut i huvudet. Mycket konstigt eftersom min hjärnaktivitet legat nära nollstrecket hela dagen.
Startade upp dagen med säsongens sista A-lagsmatch, mot Guldheden. Har inte spelat i A-laget på ett bra tag, men nu så. Vi vann med 7-4, vilket inte gjorde någon skillnad i tabellen men det är alltid kul med vinst.
Ikväll har vi en galet viktig match med Juniorlaget. Ska inte spela, vilket nog är bra eftersom mina nerver har en tendens att bli överaktiva under viktiga matcher. Matchen går mot Kungälv, i Kungälv klockan kvart i nio ikväll. Funderade på att ta mig dit och kolla, men jag ångrade mig. Tänkte eventuells sms-bomba Åsa istället och få min egna live-kommentator.

Efter matchen bar det av hem, och på hemvägen stod termometern på hela +8 grader! Varmaste på länge. Blev akut cykelsugen, och hade tänkt cykla till 421 där Cissi sagt att ett hett eftertraktat plagg nu fanns i min storlek, men jag hann inte innan de stängde! Så jag cyklade till hemköp och köpte cola istället. Trots att affären finns bara 150m bort. Men det är ju ingen cykelutmaning heller. Två filmer blev det också; Public Enemies och Låt den rätte komma in, så det blir filmtajm ikväll!
På väg dit insåg jag att det var extrem tur att jag inte hann påbörja uppdraget att cykla till 421 när mina benmuskler mjölksyrade ner sig. Kan i och för dig ha lite att göra med att jag hade en match i benen, but still.

Nu väntar jag på middag med hungriga ögon.
Utsvulten var ordet!


Blodig och brutal. Ganska mycket min smak! Dexter, det är en blodig serie det! Jädrar jag måste börja kolla på den igen, så sjukt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0