26 Mars

Nähä, ingen universeum på måndag alltså! Tack för att ni sa det, hade vart snopet om vi inte hittade en kotte när vi kom. Men då får det la bli en annan dag. Onsdag kanske? (fiskar efter att någon ska säga ifall det är en lämplig dag...)

Jag var barnvakt idag igen. Det gick bra. Fast den sista timmen tänkte Gud att han nog ska se hur bra mitt tålamod är. Det var dumt gjort. Jag har nämligen inget tålamod. Dumt gjort.
Men, nu är det bara imorgon kvar, sen är jag "ledig". Hemskt att skola ska kännas ledig...

Skolan den här veckan hade höga förväntningar på sig utav mig. Jag trodde det skulle bli en lugn och skön vecka, lite strö-pluggande men mestadels chill. Så har det INTE vart. Jag ska ta ett kort på min kalender!
Det ser ut som Tripoli på sidorna ungefär, en krigszon.

Min goa mamma hade gjort pannkakor till mig när jag kom hem, fick mig att känna mig liten igen och nu sitter jag här med goa pannkakor och världsgod salmbärssylt! Lyx.

Häppåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0