9 Mars 2011

Här sitter jag efter en dag med bruten planering!
Äh. Man lever bara en gång. (Den klyschan hade ju funkat om jag gjort något superballt istället för att följa planeringen, men det gjorde jag inte...jag jobbar på det).

Var det någon som såg Sveriges Mästerkock?
Det gjorde jag, hängivet fan! Det var jobbigt att både Björnn och Andreas var i elimineringen, för jag gillar båda två. Synd om Andreas som åkte, men å andra sidan är Björn förbaskat kunnig verkar det som.
(Det mest viktiga är ju trots allt att Jennie är kvar! )

Var det någon som såg Blue Bloods efter det då?
Det gjorde jag! Inte så hängivet fan än, men det kan nog bli bra!

Imorgon blir det skola för min del efter två dagar hemma i sängen. Är förkyld så det krasslar om det, hoppas det är bättre tills imorgon...
Nu ska jag sluka några sidor ur "Roms Portar" av Conn Iggulden, en serie som är bra så in i norden!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0