Disciplin? Va?

Jag har sagt det förut, men jag tror på allvar att jag kan ha sveriges sämsta disciplin! Jag kan inte förmå mig att följa det jag sagt att jag ska för två öre!

Idag till exempel. Först så försov jag mig, vilket jag i och för sig inte kunde rå för, och tänkte skita i att gå till skolan för att jag bara hade en lektion. Så det gjorde jag. Då var minplan att stanna hemm aoch räkna fysik och matte som jag ligger ohjälpligt efter i.

Men just det....allas våra Kenyaner har kommit hem! Schoffschoff, inbokat möte med Lydius och Jennius! (galet trevligt btw. Och jag har numera en sjukt fin afrikank bok i min ägo! TACK)
Ja...och SEN hem och plugga. Med en gång!

Fast..det hade ju varit gott med gifflar. Sagt och gjort. Helt plötsligt hade jag en marabou i handen också. Helt omedvetet.

Okej. Hem till plugget! Mooooot Sherwoodskogen!

Eller...nu är det ju bara en timma kvar tills jag måste åka igen...det hinner jag ju inte plugga på! Bäst jag kollar Rom-inspiration istället. Ja, världens bästa idé!


Suck.

Efterlyses: En romersk legionär med extra mycket disciplin (typ Brutus eller varför inte Julle själv), samt en personlig tränare. Och en person som hittar en ny balklänning medan jag blir för stor för den andra!!
Ni kan maila mig om tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0