Dynasty

Nuu har jag äntligen hittat min balklänning!
Jag tackar gudarna, Johans högtidskläder och min mamma för den här skapelsen. (mamma för hennes tålamod)
Jag har inte fått hem den än, eller provat den i rätt färg, men jag är ganska så övertygad om att det blir den här, iallafall om den känns lika bra som den vita i samma modell som jag provade.

Den är enkel, men ändå snygg och framförallt så har den en speciell rygg, som jag letat efter!
Hoppas hoppas hoppas att jag kan ha den färgen annars blir jag lite förkrossad...

Här har ni min lilla skönhet

Kommentarer
Postat av: CC

god, jag kommer bli tvungen att hata dig när du har på dig den för att du kommer se löjligt snygg ut.

2011-03-08 @ 18:11:36
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0