Hard work work

Hej! Det känns som om jag börjar varje inlägg med "jag är så trött". Jag tror att jag har drabbats av kronisk trötthet. Eller så jobbar jag sååå hårt så jag inte hinner återhämta mig. Heheh. Inte så troligt.
Jag gissar på alternativ nummer ett.

Idag har jag varit i skolan, och frossat i tårta. Igår var jag hos Jennie och frossade i tårta. Imorgon ska jag till Ekonomiskolan och frossa i tårta. Jag anar ett dåligt mönster här. Tårta i skolan, tänker ni nu. Tokigt!
(förlåt, jag tror jag pratar med barn konstant efter den här helgen).

Kitas tårtkalas. Kan mycket väl vara den bästa dagen under året. Man får äta så mycket man vill!!! De uppmuntrar till och med folk att slå rekord i tårt-ätning! Kan det bli bättre? Ehhhh nej.

Nu sitter jag här och hänger med huvudet i min kroniska trötthet. I bakgrunden står Project Runway på, ny säsong. Jag måste ta tag i skolarbete sen. Jag har inte hunnit plugga en sekund den här helgen, för jag har jobbat. Jag kämpar på hårt för min nyvunna kärlek till Mexiko. En vacker dag.
En vacker dag är det jag som ligger på den kritvita sanden.

En vacker dag är det jag som ser ut såhär efter all tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0