Imse Vimse Spindel

*utandning*

puuuuuuuuh. Jag är så trött!

Skola idag, bara matte och fysik. Bör för övrigt tilläggas att de lektionerna har blivit så ofantligt sköna när vi bara är fem personer på dem! Vid lunch blev jag akutuppringd av AO, och fick ett uppdrag på sammanlagt 16 timmar i helgen. Cha-ching!

Nu är jag dock slutkörd efter sex timmar med tre små knyten. Det blir rehab på soffan ikväll ser det ut som!

Skulle egentligen med Monique (eeeeeeeeekan) till Universeum och hälsa på våra goa guider, men det gick ju inte. Jättetråkigt, saknar ju dem allihop:D! Men vi har omplanerat till på måndag. Efter Kitas tårtkalas. Känns som om måndag kommer bli svårslagen vad gäller toppdagar nästa vecka!

Nu funderar jag på att dra mig till Kvantum...Man brukar ju säga att godisdagar är fredag lördag till små barn...
Jag har bara tidigarelagt mina litegrann!


Kommentarer
Postat av: en som vet

man är inte på universeum på måndagar

2011-03-25 @ 20:05:40
Postat av: CC

Borde kanske berätta för er att vi inte är där på måndagar, för våra universeumshandledare sitter i möten hela dagen...kan dock komma in och privatguida er om ni vill, haha!

2011-03-26 @ 11:58:58
URL: http://spiralling.devote.se
Postat av: Emma Sandberg

hej hej



Mitt namn är Emma. Såg din kommentar på Kenzas blogg och jag har varit på jakt efter denna väska så länge nu .. har du några tips vart jag kan finna den?



/Topshop (L)

2011-03-26 @ 14:28:22
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0