Jennies B-day

Hejhej hemskt mycket hej.
Så mycket skräp som jag har ätit idag är det imponerande om man ens hinner med på en hel helg!
Godis till frukost, lunch och mellanmål. Gifflar som mellanmål #2. Tårta, ballerina, cupcakes och maräng till middag. Chips till kvällsmat. Jaaaaa. Så jäävla gött, som vissa skulle sagt.

Jennie fyller år idag, grattis grattis och tack för ikväll :D!!

Barnvakt idag också, och eventuellt imorgon. Sedan på tisdag, onsdag och torsdag. Najs.
Jag har dock inte hunnit med någonting av de saker jag hade planerat för idag, igår eller i fredags, men så kan det bli ibland.

Nu blev jag akut sugen på te. Billdals tegalning här jaoo.
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0